logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس علوم سیاسی:

شهید سنوار الگو برای جوانان است

شهید-سنوار-الگو-برای-جوانان-است-
کارشناس علوم سیاسی گفت: مادران برای فرزندان فلسطین داستان‌هایی را خواهند گفت که چه بزرگ‌مردانی را این سرزمین مادری به خود دیده است و الگوگیری از این افراد برای بالابردن عزت و اقتدار بین جوانان غیور فلسطین امری مهم است.

علی‌پناه قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شهادت شهید یحیی سنوار باعث ايستادگی و عزت بالای جبهه مقاومت در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است، اظهار کرد: نمونه این یحیی‌ها اسلام به خود زیاد دیده است و در واقع معنی اصلی یحیی به معنای زنده، مقاومت و شهادت است

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با ترور افراد مطرح در فلسطین قصد ایجاد جوی ناسالم و ترویج ناامیدی در جامعه اسلامی را دارد، ابراز کرد: این رژیم کودک‌کش هیچ بهره‌ای از این تبلیغات منفی نخواهد برد.

کارشناس علوم سیاسی افزود: شهید سنوار بخشی از عمر خود را در راه فلسطین و زندان‌های رژیم منحوس صهیونیستی سپری کرده بود و این رژیم اطلاعات کافی درباره این شهید بزرگوار نداشت و نمی‌دانست روزی الگو و اسطوره‌ای برای ملت و جوانان آزاده فلسطین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده مادران برای فرزندان فلسطینی خود داستان‌هایی را خواهند گفت که چه بزرگ‌مردانی را این سرزمین مادری به خود دیده و الگوگیری از این افراد در بین جوانان غیور فلسطین امری مهم است، ادامه داد: مقاومت و حماس همیشه زنده بوده و شهید سنوار امروز به عنوان اسطوره مطرح است اسطوره‌ای که برای آزادی فلسطین با جان و دل وارد عرصه جهاد شد و نقشه شوم دشمنان را نابود کرد.

کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ایجاد جوی منفی در سرزمین‌های اشغالی سعی در مخدوش کردن چهره مقاومت و افراد مطرح در آن را دارد ولی این مردم همیشه در صحنه با تدبیر، آگاهی، بصیرت لازم و تمام‌قد پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ایستاد.

قره‌داغی اضافه کرد: رژیم کودک‌کش با ایجاد شایعه سعی داشت ذهنیت مردم را فریب دهد ولی مردم دیگر گول نخواهد خورد و همواره امیدوارانه از وطن، خانه و کاشانه دفاع خواهند کرد.

وی ابراز کرد: شهید سنوار مردانه ایستادگی کرد و به شهادت رسید و خون‌های ریخته شده برای آزادی فلسطین به هدر نخواهد رفت برای ایستادگی تا آخر ادامه خواهد داشت.

کارشناس علوم سیاسی ابراز کرد: تمام آزادمردان جهان فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف کرده است را درک خواهند کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر